domingo, 28 de octubre de 2007

Últim post des d'Alemanya


Ahir vaig fer la meva festa de comiat, va ser genial!!!! I la veritat és que poca cosa més puc dir, va ser genial. Va ser massa emocionant com per a que us ho pugui explicar aquí i en capte l'essència. O sigui que ja ho faré en persona, perquè bueno, en poc més d'una setmana em teniu per allà. Bueno arribo a Spain el 2 de novembre però em passaré uns dies per casa dels papis, que em ve de gust que em cuidin, i la veritat necessito uns dies de no fer res, que porto 7 mesos que no he parat ni un segon. Ja sé que hauria d'escriure més, que després de tant de temps us debeu esperar un dels meus posts infinits. Ja sé que hauria de parlar de la visita del Jose a Tübingen, que s'ho mereix. Us hauria d'explicar moltes coses, però ara no puc, em posaria a plorar davant de l'ordinador i llavors no sabria el que escric. Però no patiu que quan arribi a Barna us cansareu de sentir les meves aventures, us ho garantitzo.

Un petó molt fort, ens veiem aviat

5 comentarios:

Meri dijo...

tan sexi com sempre cari!
mencantes!!!!
ens viem aviat...ara sense excuses ni kms pel mig!!!
muaka i bona tornée cari!

Anónimo dijo...

Hola guapa!

Me alegro lo hayas pasado tan bien, ahora sabes lo que me pasa cuando me voy a Barna ;-)
Sólo siento no haber podido retribuir tu visita, pero bueno, en nada entro en el avión hacia BCN y nos podremos ver de nuevo!

Petonets y bon viatge!

Este Portucondalés

Anónimo dijo...

Eo xiki!

Ais, tot lo bo s'acaba...així que d'aki no res ja et tornaran a tenir liant-la pel csic!!jiji

Venga guapeta, fins molt aviat!
(ah! i m'uneixo al que diu la meri, molt sexy amb el vestit eh!)

marta terrado

Anónimo dijo...

OOOOhhhh!!! No sortim a la foto! Però que consti que la Isabel (de Perú), la Iratxe (de Bilbao), el Sven (alemany, baja Sajonia) i jo (de L'H) vam fer unes 8 hores de camí des de Leipzig per no perdre'ns una data tan important. Vam contribuir a la organització de la festa (decoració, preparació de sangria i grabació de CD's) sota la direcció de la Super-Alícia...per això estàvem tan cansadets que no vam arribar al final de festa i respectiva foto. Et trobaré molt a faltar per aquestes terres!Fins Nadal,
Mònica

Meri dijo...

where are you darling???
I wanna know about you!!
kisses my love!