viernes, 12 de octubre de 2007

12 d'octubre

Avui és 12 d'octubre, divendres i aquesta nit m'arriben visites. La veritat és que m'importa bastant poc quin dia sigui, a mi el 12 d'octubre només m'interessa a Spain perquè és festa, a veure, haig de confessar que sóc una folclorica empedernida i que al Pilar li trobo la seva gràcia. Però bueno, aquest no és el cas... la qüestió és que és divendres i tinc visites, em moro de ganes d'anar a casa i esperar a que arribi la Mònica i el Jose, però estic al laboratori davant de l'ordinador intentant posar ordre a centenars de números, que en algun moment han d'esdevenir una taula meravellosa amb les meves dades de l'Ebre. I és que avui és l'últim dia (tot i ser festa) per a entregar-li el que serà un dels fantàstics (moooooolt irònic) deliverables d'Aquaterra a la Mira. I mira, la inspiració deu estar en un altre lloc, perquè us asseguro que jo no la tinc. Porto tot el dia donant-li voltes a les taules de l'Excel i no avanso... i he pensat que seria més productiu escriure al blog, jijiji. Almenys així comparteixo les penes. Dilluns us passo la crònica del finde i a poder ser poso les fotos de la meravellosa excursió a Munchen, que tot i que el post estava centrat en la pèrdua de la meva fantàstica (aquest cop no és irònic) motxil.la, un punt important és que vaig veure cervesa, molta cervesa, tot i que segueix sense agradar-me i us ho vull demostrar.

Ens llegim.

1 comentario:

crises dijo...

La vida... les experiències... ens fan canviar. Ho veus? :p

Tens tot el dret del món a veure cervesa sense haver de donar explicacions a ningú! ;)