jueves, 13 de septiembre de 2007

La rentadora

Que trist que és adonar-te, que després de 5 mesos vivint a un lloc, no poses bé la rentadora. I és que no és un aparell fàcil, almenys el que tenim a Geigerle. Té bastants botons amb unes maravelloses explicacions en alemanys (sense opció a traducció) i la veritat és que jo a l'únic que li faig cas és al que diu la temperatura i al START. A partir d'aquí mai havia tingut cap problema, a part de l'incident del primer dia de no saber obrir la porta. De fet, sempre he passat bastant de la rentadora, la poso i me'n desentenc fins que arriba l'hora de treure-la. Però avui és tard, demà haig de matinar per anar a l'aeroport (això és història per a un altre post) i he baixat a estendre la roba 10 minuts abans que acabés la rentadora. Em feia molt de pal tornar a marxar per tant poca estona, o sigui que he agafat la cadira i m'he assegut al davant a observar. En aquell moment l'Anna m'ha vingut al cap, he pensat que segurament ella estaria filosofant entre les voltes que dona la rentadora al centrifugar i les voltes que dona la vida, però que hi farem, jo tinc una ment més científica i m'ha donat per calcular l'aigua que expulsava la rentadora mentre centrifugava: ha fet tres cicles d'un minut aproximadament i segons el cabal que sortia per la manguera... en fi. El cas és que quan de sobte s'ha aturat i s'han apagat totes les llums, que en té unes quantes, a mi se m'ha encès una al cap i he obert ràpidament el compartiment del suavitzant perquè em semblava que no l'havia agafat. I, evidentment, allà estava, de color verd perfumat i surant al compartiment antigament blanc, enlloc d'estar a la meva roba acabada de rentar. Però quan jo arribo a posar la rentadora mai hi ha suavitzant, de forma que hi ha algú que ha estat utilitzant el meu suavitzant al trobar-se'l ja posat a la rentadora, algú que deu entendre alemany a la perfecció i no té problemes per a saber en quina posició cal posar el botó. He intentat trobar la paraula suavitzant a la meva ampolla, per a comparar-la amb el que apareix escrit a la rentadora, però no hi ha hagut manera, finalment he desistit i he deixat allà el suavitzant, podriem dir que aquesta és la meva bona acció a Geigerle, perquè ja he gastat una ampolla sencera. Que hi farem... hauré d'aprendre alemany o deixar de comprar suavitzant, total, el resultat a la meva roba és el mateix.

1 comentario:

Anónimo dijo...

si es que.....
Hola wapa!
Después de tanto y tanto tiempo...vuelvo a la carga!!! A partir del lunes me pongo al día con tu blog que.....me parece haber visto una foto donde estabas en un sofá volador????? me tengo que leer eso...jeje

Ya estoy instalado en sant Cugat y ahora toca mirar vuelos para octubre a Alemania, no? jeje

Ya hablaremos

Jose