lunes, 24 de septiembre de 2007

I aquesta nit... paella

Si senyors... com a part de les activitats de la visita del meu estimat germanet :-) a les terres germàniques he organitzat un sopar "tipical spanish" amb paella, sangria i crema catalana jejejeje. I de moment ha tingut una acceptació bestial, de moment som 15 comensals... deu meu, per que em ficaré en aquests embolics. Total que em passaré mitja tarda cuinant per alimentar tantes boques, però segur que serà divertit, tinc ganes de veure el meu germà practicant l'anglès, a veure que tal se li dona.

De moment, però, estic al laboratori, m'he aixecat ben aviat per a poder posar en marxa un dels meus experiments i així tinc la tarda lliure per a una visiteta turística i cuinar per a la nit. Però bueno, mn'haig d'esperar 20 minuts per a les meves mostres i he pensat que seria un bon moment per a escriure, encara que sigui només una miqueta. Quan els meus visitants tornin a casa ja us faré la crònica sencera, que segur que no tindrà desperdici.

Ens llegim

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jejeje ets la millor Alícia!
No sé com tu montas per poder treballar, anar de visita turística i preparar un tiberi monumental... mai deixa de sorprendrem la teva energia.
I ves amb compte amb la sangría a veure si algú de la taula ha après noves frases en espanyol jijiji
Petonets,

Moni

Anónimo dijo...

joooo, no es sólo por que tengo hambre o por que me comí una en Amberes que estava buenisima (en un restaurante gallego), pero que bien sentaría ahora una paella... y una sangria, per descomtat , jejejej

Bon profit a tothom!!

Petonets

El portugués