lunes, 10 de septiembre de 2007

(Des)cansada

Sabeu que fa dies que estic cansada, moooolt cansada, i és que no paro ni un moment. Quan no tinc activitats me les busco i de qualsevol tonteria en faig un gran event, resultat: no puc amb la meva ànima i això bàsicament significa que cada dia m'aixeco una miqueta més tard per anar a treballar, quin desastre. Però per altra banda penso, però si només et queden dos mesos, no els pots desaprofitar, has de fer coses, acabar de descobrir tot el que puguis i passar moltes estones amb els teus amics. I per això mateix dissabte me'n vaig anar a l'Abenteuerpark, és allò d'anar pel bosc però per sobre dels arbres amb cordes i tirolines i coses d'aquestes. M'ho vaig passar de conya, però diumenge no em podia ni moure del mal que em feia tot el cos, i és que vam estar tres hores enfilats al boscos i una ja no està per a tantes alegries. Poso una foto encara que no és meva, només per a que us feu una idea. M'haurieu d'haver vist volant per les altures, haig d'organitzar una cosa d'aquestes per a quan estigui a Barcelona.
Però bueno, aquesta setmana la meitat de la gent del laboratori està a un congrés i l'altra meitat de vacances, incloent a la gent de la residència, o sigui que estic soleta, i així tinc excusa per a no anar gaire lluny amb el cotxe ni muntar sopars o festes. I per tant us puc dedicar, per fi, una estoneta. Bueno, de moment vaig a sopar, a veure si m'animo i demà us explico més cosetes.
Ens llegim.
Mireu les fotos a l'anterior post ;-)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hey nena que amb tanta activitat no has parlat del teu cap de setmana amb mi a Leipzig (entre la visita de les teves amigues i la aventura als arbres)...que la discoteca on vam anar amb els mobles que es mouen, els llits que corren entre la gent i els sofas que et mengen literalment bé es mereix un post, no?
Petonets guapa!

Monica

Sinuaini dijo...

Ai, ai, ai, perdó, però és que em quedava tot molt llarg, aquesta nit en faig un especial amb moltes fotos ;-)