lunes, 27 de agosto de 2007

Visites varies

Per a poder posar-me al dia amb aquesta mena de diari d'aventures que he creat haig de resumir en un sol post les últimes dues setmanes per les terres germàniques, que extranya però molt feliçment han estat plenes de visites de gent de Barcelona que per una o altra raó ha vingut a parar a aquest país humit i fred.

Les primeres: l'Anna i la Gemma, que després d'un llarg viatge en avió que quasi les porta a l'altra punta d'Alemanya van estar instal.lades a un raconet de la meva habitació durant 6 dies (crec, fa tant de temps que ja quasi ni ho recordo). Les nenes van aprofitar que havia de treballar durant el matí per a gandulejar com Deu mana quan un està de vacances, no com jo, que normalment després de les vacances necessito uns dies per a descansar. Però tot i això vam fer bastantes coses, inclosa la ja tradicional barbacoa a l'stocherkahn, aquest cop però amb una mica menys d'entusiasme, l'excursioneta en bici (jo perquè ja m'he acostumat però crec que les nenes es sentien com a "Verano Azul"), el típic sopar alemany al Neckarmüller i un parell de visitetes turístiques a Stuttgart i Bamberg, que se suposa que és la ciutat més bonica d'Alemanya i a més va coincidir que estaven de festa major. I a més a més d'això vaig aprofitar per fer un soparet de coneixença amb els meus amics, sense gaire èxit, en el que les nenes vam llansar-se una mica amb l'anglès. Heu de venir més sovint i ja veureu com en 4 dies parleu perfectament en anglès.



(m'ha molat això de no haver acabat el post i ja tenir un comentari ;-) Comentari del comentari: si sabessis com ha millorat el meu anglès des de que estic aquí...)

Bueno, segueixo amb les visites: tot i que tècnicament no era una visita sinó més aviat un congrés la Txell també es va passejar per aquí, bueno, més aviat em vaig passejar jo, perquè la setmana passada vaig anar fins a Koblenz per a visitar-la i de pas vam fer una ruteta pel riu Mosela (que bonic) i, com no podia ser d'una altra manera, vam visitar un castell. Aprofitant que tot plegat no quedava massa lluny d'Idstein vam anar a visitar a la Manuela que ens va preparar un sopar fantàstic acompanyat per dues ampolles de vi per a 3 persones.

I ahir doncs vaig rebre la inmensa sorpresa de saber que la Lina venia a Tübingen per a un minicurset d'extracció amb un home que treballa amb mi al laboratori. O sigui que hem quedat per fer el minicircuit de reconeixement de la city i un fantàstic sopar al restaurant de sempre. De fet acabo de deixar-la a l'hotel, que també és el de sempre, els que mai heu anat a Tübingen ja sabeu quin és.
(si la Txell i la Lina em passen les fotos ja les penjaré)

I entremig de tot això se suposa que he treballat, jeje.

1 comentario:

crises dijo...

Com que "en quatre dies parlareu anglès"? Que estàs a Alemània, nena! :p

Alícia modo imperialista ON

xD