viernes, 24 de agosto de 2007

Torno a la càrrega

Us tinc molt abandonats, ho sé. I a més a més l'últim post ha causat una gran preocupació entre tots vosaltres, cosa que haig de confessar que em reconforta molt. Però bueno, fa dos dies que el sol torna a brillar a Tübingen, les coses tornen a poc a poc al seu lloc i jo segueixo tant enfeinadíssima que no trobo cap moment tranquil per a posar-vos al corrent de la meva vida alemanya. Després del terrabastall de fa quasi dues setmanes, buf, tant de temps em vaig prendre uns dies de vacancetes a casa de la Hannah, aprop de Hannover, on a part de relaxar-me una barbaritat, d'avansar moltíssim amb l'últim de Harry Potter i de fer una miqueta de turisme a Bremen i Hamburg, vaig redescobrir la meva passió pel piano amb un llibre de cansons per a nens, però estic molt orgullosa de poder recordar com es tocava després de 10 anys d'abstinència.

I ara, doncs torno a tenir visita catalana, l'Anna i la Gemma estan passant uns dies amb mi i si abans tenia poc temps doncs ara encara menys. Al matí vaig a treballar (de fer ara estic al laboratori esperant que el gasos acabi de punxar una mostra) i a la tarda i a la nit faig de guia turístic, cuinera, taxista i el que faci falta per a tenir a les meves visitants molt contentes. Que després del que els hi va costar arribar fins aquí...

Bueno, intentaré no apalancar-me tant i prometo no tornar-vos a espantar d'aquesta manera. Al proper post, totes les aventures de la companyia catalana, a poder ser amb fotos.

Ens llegim

1 comentario:

Anónimo dijo...

hola wapa!!!

Recibiste mi mensaje????

Jose