miércoles, 11 de julio de 2007

Kroketten

Crec que tots sabeu com m'agraden les "cocretes", en podria estar menjant tot el dia. Però és clar, a Alemanya la cosa resulta una miqueta més difícil i aquí no tinc a la mama que me les faci (les de la mama són les millors). La veritat, però, és que tampoc les havia trobat a faltar, simplement perquè no hi pensava... però l'altre dia al menjador necessitava comprar alguna cosa per acompanyar la meva amanida i vaig veure que al menú hi havia una cosa que es deia kroketten. Crec que en aquell moment se'm va il.luminar la cara i vaig anar tota decidida a agafar el bol ple fins dalt del que jo pensava que eren croquetes. La cosa se'm va començar a fer estranya quan em van cobrar 60 centims per 7 o 8, allò em va semblar massa barat, fins i tot per Alemanya. És clar que era barat, ho vaig entendre tot de seguida que les vaig tastar... només era patata triturada i empanada. Que pessats que poden arribar aquesta gent amb la patata, no tenen res que no en porti????

Conclusió, ara que ja m'havia fet il.lusions no podia ser que em quedés sense les meves estimades croquetes, o sigui que vaig telefonar la meva mare per a demanar-li la recepta i em vaig disposar a fer-les per primera vegada a la meva vida... aprofitant a més a més que aquest cap de setmana tinc visita i necessito cuinar alguna cosa ;-) Ara me'n vaig a acabar-les, ja us diré que tal han sortit.

Ens llegim

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola de nuevo!!!!!!!!!!!!!!

Como sabes, estoy un poco out del blog por el tema de la presentación, pero prometo ponerme al día a partir del día 21...jeje....

Solo decir a la audiencia que corroboro que tus croquetas (y las de tu ama) están muy buenas....un poco pequeñas.....pero buenisimas!!! jajajajaj

Un abrazo!!!

El anónimo nervioso y estresado por un espich i inglis

Jose

Anónimo dijo...

Hola guapeta!!

Osti, ara feia dies que no mirava les teves aventures...ets una mica "donde está Wally", no!!? Nena, es que no pares kieta!! Asta a Creta heu nat a fer mal? Ai, kina envejeta...ei! que jo ja estic a Québec tb! al final me van donar la beca de la generalitat (me'n vai enterar dos dies antes de pirar...) yupiii!!!!

BON PROFIT amb les croquetes de la mami i LOTS OF KISSES!!!

marta terrado

crises dijo...

Realment, anava a "corroborar" cert comentari, però resultaria curiós i, a l'hora, desconcertant tenir dues corroboracions ben contrastades. xDDDD

El cas és que... I ara t'aprens la recepta?! A bones hores!!! :p

Un dia ja t'explicaré com són les korokke, que és com li diuen al Japó a les croquetes. Per a que et facis una idea, te deixo una foto d'un plat de korokke ;)

A estes hores ara m'has fet vindre gana...

Sinuaini dijo...

Dons les korokke aquestes tenen bona pinta o sigui que ja saps, un dia quedem, jo faig cocretes i tu korokke (nunca es tarde si la dicha es buena)

M'alegra tornar-te a veure pel blog.

crises dijo...

Si és diumenge i les croquetes no són teves si no de ta mare tampoc no passa res :p