lunes, 9 de julio de 2007

Cap de setmana llarg

En els últims 4 dies he fet tantes coses, i a més a més us en vull explicar tantes altres que la veritat no dono a l'avast. No tinc dies suficients per a escriure en el blog i explicar-vos les meves experiències, pensaments, curiositats... i la veritat és que tinc moltes idees per a nous posts però no trobo el moment. O sigui que de moment us faré un resum molt resumit dels meus últims 4 dies, i si aquesta setmana les activitats es redueixen una mica doncs ja us explicaré altres cosetes que tinc en ment.

El cap de setmana va començar dijous amb la tant esperada barbacoa a la barca de Tübingen, però la veritat és que no va ser un dia gaire encertat. El temps pintava a fred i plujós, però tot i així ens vam fer els valents i vam agafar l'Stocherkahn. El resultat no va ser magnífic, al final va ploure, feia vent i això es va transformar en bastant de fred per als assistents, als que agraeixo moltíssim que al final es decidissin a venir o sigui que l'haurem de repetir si algun dia torna a fer sol en aquest país.

Divendres hi havia una mena de festa d'aniversari del laboratori, que fa 10 anys que es va traslladar al nou edifici i, és clar, hi havia preparada una barbacoa (aquests alemanys són súper fans de la carn a la brasa) i mooooooolta cervesa. Per sort vaig portar el meu mp3 carregat de la música de la festa de carnaval i després de sopar, o sigui a les 8 de la tarda el vaig enxufar als altaveus. Va costar molt, però al final vaig aconseguir un grup d'uns 5 o 6 que estaven disposats a ballar i allà vam estar fins a les 2 del matí, aguantant gràcies als còctels que va preparar la Renate. Va ser una bona festa, estil alemany, però una bona festa.

Dissabte tocava netejar el parquing del laboratori de la festa de divendres, o sigui que no vaig dormir gaire i a les 9 ja estava allà amb la meva bici, cosa que va fer que després de la neteja, que no va ser gaire llarga, la veritat, el Prasesh i jo anessim a fer una volteta amb la bici a una àrea de Tübingen que la veritat és molt bonica, amb el proper que vingui a visitar-me anirem allà. Per sort vaig fer migdiada perquè a la nit era la festa d'aniversari del Prakash a la seva residència, i allà que vam anar, per sort amb el cotxe del Dietmar. Al principi no hi havia gaire gent però després la cosa es va animar, van arribar la tira de sudamericans amb els que vam ballar molta salsa, barrejada amb la música índia del Prakash, una barreja rara però molt animada. Al final vam quedar 4, però la veritat és que va ser la millor estona, i tenint en compte que em van portar a casa en cotxe... amb la borratxera que duia... jo sola no hagués arribat.

I diumenge, per acabar de rematar el cap de setmana, amb la Sofia, la Hannah i l'Ilka vam anar al Bodensee, més conegut amb el nom de Llac de Constança on vam visitar Konstanz i Meersburg. Konstanz és famós perquè allà va ser escollit el papa que va substituir als 3 que hi havia sobre 1400 i per tant va acabar amb el Gran Cisma, o algo així, però la veritat és que la ciutat em va decepcionar una mica, tot i que el llac és molt bonic, i enooooooorme. Però Meersburg és molt bonic, està a l'altra banda del llac, de forma que vam haber de creuar amb un ferri. És la típica ciutat medieval alemanya i té un castell on vam acabar prenent un vi amb vistes al llac. El dia estava una mica gris i al migdia va ploure però m'ho vaig passar molt bé. Ah, se m'oblidava, diumenge també vaig descobrir una nou mètode de transport alemany, aquí us passo la foto. No, no esteu alucinant, son bicis sobre d'una mena de flotadors amb els que pots anar per l'aigua. El que no s'hagin inventat aquests alemanys no ho ha fet ningú.


Això sí, avui estic destrossada i amb ben poques ganes de treballar, però ho intentaré.

Ens llegim

3 comentarios:

Unknown dijo...

monina!!!
que genials les teves aventures...i les graaans tajeees!
no pareu e? aixi m'agrada, aprofitant cada instant!
mil petons princesa!! estàs mooooolt guapa a les fotoos (no set veu gaire...o com a mínim jo les veig pekes!)! i el morenazo aquest també està "tremenduuu"
ejejej
siempre en la misma linea yo...

muxus amor!!
txell (banyoooles)

Sinuaini dijo...

Hola amor!!!!

Jejejejeje, tu no canvies mail, oi carinyo??? Però almenys m'alegro que també et fixis en mi. He intentat entrar al llibre de visites del teu fotolog però ha sigut impossible, nena. Per una vegada que et volia deixar un missatge... A veure quan inclous Tübingen en les teves visites arreu del mon.

Un petó enorme

Unknown dijo...

hola peke!! si si...hay cosas uqe no canvian!!
el fotolog té mals moments...però es recuperarà! no pateixis!!i vull els teuuuuus missatges allà!no hay excusas que valgan!

un besoooote floreta!! mencanta veuret feliç i contenta!
;)
te lof iu!
txellita