miércoles, 27 de junio de 2007

Un parèntesi

Em prenc un descans a la feina per a escriure-us una miqueta, que últimament us tinc una mica abandonats, però és que no tinc temps per a res, en serio. Al laboratori tinc molta feina amb els meus experiments d'adsorció, de moment tinc els resultats de la primera tongada i m'ha sortit bé la meitat, això vol dir que haig de repetir l'altra meitat, que és el que estic fent ara... però m'han pres la balansa (mmm, teclat estranger) i per tant m'haig d'esperar. O sigui que aprofito l'ocasió per a explicar-vos les meves últimes aventures.

El cap de setmana passat, per tercera vegada des de que estic aquí, me'n vaig anar a un mercat medieval, però aquest cop acompanyada pel Dietmar, el Sanheng i la Sofia. Vam anar al castell Lichtenberg, ja que el mercat es feia a dins. La veritat és que el castell val la pena de visitar o sigui que imagineu-vos que bonic que era amb el mercat... clar que vam tenir un petit problema meteorològic: el diluvi. No va parar de ploure en tot el dia, i a més a més amb ganes. Conseqüència immediata: ens vam mullar, conseqüència secundària: es va anar enfangant tot de forma que jo amb el meu vestit medieval em vaig dedicar a netejar el terra, a més a més com que s'anava mullant, cada cop pesava més i per tant cada cop l'arrossegava més... al final del dia va quedar... molt medieval. I com que ens havíem de refugiar a algun lloc doncs anavem de botigueta en botigueta i una mica més i em gasto tots els estalvis.
I diumenge, doncs per no avorrir-me me'n vaig anar amb la Ilka i el seu xicot a Würzburg, una ciutat molt maca a la vora del riu Main. Per sort allà no va ploure, perquè a la tarda vam anar a un festival que es deia algo així com "a l'aire lliure i gratis". Va estar molt bé, ja podrien fer alguna cosa d'aquestes a Tübingen, jeje.

Bueno xiquets, que em diuen que la balansa ja està lliure, ens llegim.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola de nuevo!!!!

Estoy un poco estresado con la presentación de la supertesis, por eso he estado un poco desconectado del superblog!!!!

Pedazo castillito y jolin con las fiestas medievales!!!! Por cierto, has visto en alguna a los flipaos éstos de Tortosa??? Éstos sí que eran grandes!!!!!!

Un abrazote

Jose