martes, 5 de junio de 2007

Un altre sentit de l'estança

Avui tres persones diferents m'han dit que es sentien molt afortunades per tenir-me al seu costat, fins i tot una m'ha dit que era un regal per a ella que jo hagués vingut a passar 6 mesos a Alemanya i una altra que no estaria tant feliç a Tübingen si jo no estigués aquí. Diuen que els contagio la meva alegria, que se senten molt bé quan estic al seu costat, m'han fet emocionar tant!! No sé si mai us ha passat això, si mai us han dit aquestes coses tan boniques, no sé si mai heu tingut la meravellosa sensació que tinc ara, el saber que la meva presència aquí és important per a unes quantes persones. És una sensació magnífica que no canviaria per res, em fa sentir bé amb mi mateixa, em fa sentir bé amb el món. Me n'adono que estic com a casa, que només en dos mesos ja hi ha gent que m'estima i que vol que estigui al seu costat i això no es paga ni amb tot l'or del món. Avui aquestes tres persones m'han fet molt feliç, m'han arribat a l'ànima i els estaré eternament agraïda, i de moment no conec una altra forma per a donar-los les gràcies que compartint-ho amb vosaltres. Ara ja sabeu que a Alemanya hi ha gent meravellosa i que he tingut la immensa sort de trobar-los a Tübingen. Científicament la meva estança pot ser un desastre, m'és igual, perquè el dia d'avui li dóna sentit a aquests 6 mesos.

1 comentario:

Anónimo dijo...

y yo me alegro tanto.....!!!!!!

:-))))))))

Jose