domingo, 3 de junio de 2007

Spanisch essen

És diumenge a la tarda i estic amb un colocón impressionant, conseqüència d'una shisha que m'acabo de fumar i del dinar al més pur estil català-espanyol que ara mateix us passo a relatar, o sigui que si aquest post acaba sent una mica incongruent no patiu, que és cosa de l'alcohol.

A les 12 del migdia he començat a cuinar amb la Hannah i la Sofia en el que ha sigut la meva primera aportació a la vida social de Geigerle B2-Kuche. Entre les 3 hem preparat un munt de coses per a un dinar de 10 persones: un bol enorme d'empedrat (aquesta mena d'amanida de fesols), un munt d'escalivada, amb el corresponent pa amb tomàquet i el que vaig trobar al super que s'assemblava més a les anxoves, una truita enorme a l'estil de Bilbao, o sigui truita de patates farcida de formatge i pernil, i el plat estrella: una mena de paella-arròs a la cassola mar i muntanya que ha quedat prou decent per a no estar feta amb els estris i ingredients adequats. A més a més uns 9 litres de sangria feta amb vi de Macedònia (el més barat que vaig trobar) i crema catalana de postre, sense cremar és clar, perquè aquí no tenen el cremador, i tot i que he intentat fer un invent... doncs no ha resultat gaire bé. Resultat, la taula parada feia un goig impressionant i de fons, Amaral, la Oreja, Shakira i Juanes per a fer ambient.

El plat estrella ha resultat no ser tan estrella, perquè aquí els alemanys són un pel rarets i han començat a fer cares rares quan han vist que hi havia sípia, gambes i musclos, alguns fins i tot m'han dit que no els havien menjat mai!!!!!!!!!!!!!!!!! I mira que em van costar cars, això sí, eren uns musclos enoooooooooooooormes, no us ho podeu ni imaginar. Total que veies com durant el dinar anaven passant coses d'un plat a l'altre i al final el Micha i el Petar s'han acabat menjant els musclos de tothom. Però el que si que ha tingut un exit impressionant i del que el Martin ha solicitat que en faci un altre dia és la truita de patates!!!! Si és que em surten unes truites boníssimes. Després ha sorgit un fan de l'escalivada, que m'ha demanat la recepta i se m'ha posat tothom a intentar pronunciar el nom... quin fart de riure. La crema catalana ha suscitat un "mmm, sehr lecker" general, que ve a ser un "mmm, molt bona", i això que no estava cremada. On m'han deceptionat, per això, és amb la qüestió del beure, la Sofia i jo ens hem posat les botes, però la resta ha passat bastant de la sangria. Resultat en excedents: empedrat i escalivada per a una setmana i sangria per un tubo, que com ens la bebem la Sofia i jo... demà no anem a treballar.


Ara, el que de veritat ha sigut per a morir-se és quan se m'han posat tots a donar cops a la taula, que ve a ser l'estil alemany d'aplaudir, amb totes les seves ganes i no han parat de repetir-me que estava tot molt bo i que moltes gràcies... m'he emocionat i tot. La veritat és que són molt monos, i més encara quan s'han posat a fregar els plats... Ja ho sabeu, jo cuino i els altres freguen. Aquí us deixo un últim record del dinar.

Ens llegim

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Resaltar un parrafo del post: Lo que más triunfó es la tortilla al estilo Bilbao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ole ole y oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si es que ya lo tengo dicho: Alemania debió ser en su tiepo una colonia vasca......jeje

Un besote!!!!

Jose

Anónimo dijo...

Ostres nena! Quin àpat de campeonat!! Lo dels fruits de mar aquí no els hi agrada gaire, un ex-company de pis del Christian es tapava el nas i tancava els ulls per menjar-se una esconpinya (o berberecho)... no saben el que es perden. Quina llàstima de sangria! A la cabana va tirar molt més...es que la montanya fa venir gana i sed, oi? Només em queda un dubte, els plats es van esbandir o van deixar el sabó jijiji
Petonets,

Moni

merisoul dijo...

preciosa!!m'estas fent venir una gana! mencanta com cuines!! i molt!!
les teves històries....genials!

i ara nem a coses sèries...aqeust l'anai sembla maco a la foto? vaig bé o m'estic ficant en un "fregaooo"?

muxus monada!
;)

Anónimo dijo...

eeoooo!!
ya me alegro que a los alemanes le gustara la comida que les hiciste.. si es que poco hay que hacer para que la comida sea mejor que la de ellos.. jejejejejej
a cuidarse!
besin
su

Sinuaini dijo...

Gracies, gracies per tant bonics comentaris:
-Jose: siiiiiiiii, la tortilla al estilo Bilbao fue lo mejor, yo se reconocer cuando mi escaliva pierde frente a tu tortilla

-Moni: al final vaig posar un cartell a la sangria, que qui volgués n'agafés i a l'endemà ja no en quedava. I si, van esbandir els plats, que jo els estava controlant, jeje

-Txell: m'has fet ballar el cap amb això de anai, es que no es veu garie bé però es diu Andi i és moníssim, però té 20 anyets, una mica iogurin per a mi, no?

-Su: la verdad es que les gustó mucho, pero yo estoy descubriendo que, por lo menos en Tübingen, hay cosas muy buenas.

Petonets per a tots, sou els millors.

Ens llegim