miércoles, 20 de junio de 2007

Organitzadora?

Ahir era l'aniversari de l'Ilka i ho vam anar a celebrar a un bar de cocktails, res especial, de fet la majoria de la gent es va enterar en aquell moment que era el seu aniversari, perquè ella no ho havia dit, i per tant l'únic regal que va rebre va ser el meu... però vam passar una bona estona. I la veritat és que van ser un parell d'hores molt ben aprofitades.

En els dos mesos que porto aquí m'he guanyat la fama d'organitzadora d'events i jo crec que la gent agraeix aquestes coses, perquè van sorgir unes quantes propostes que òbviament em tocarà organitzar a mi, però que ho faré amb molt de gust. De moment demà tenim una barbacoa al mig del camp que organitzen els estudiants de màster, jo com sempre vaig oferir el cotxe, però algú va dir que era un passeig bonic per a fer en bici... però és clar, no tinc bici, cap problema, aquí tothom en té de sobres, o sigui que de seguida va sorgir un dels nois que m'oferia la seva bici vella, i avui s'ha presentat al laboratori amb una bici enorme i súper bruta amb la que espero no matar-me demà a la tarda. De moment aquest matí m'he dedicat a netejar-la una mica, i el resultat no ha sigut gaire bo, però mentre les rodes girin i els frens funcionin, jo em conformo.

Per dissabte anem a un mercat medieval... síííííííí, un altre, encara no està clar a quin, perquè n'hi ha uns quants aquest cap de setmana. I a part de tot això em toca organitzar, espero que l'Ilka em doni un cop de mà, una barbacoa a una stocherkahn, no sé si això us ho he explicat: a Tübingen hi ha unes barques molt típiques per anar riu amunt i avall, i és molt comú que a les tardes la gent agafi aquestes barques i faci una barbacoa a dins. Cal tenir en compte que la cosa és una mica inestable i que a més a més hi ha algú que ha de remar, de forma que tot acaba sent un embolic, però és molt divertit, especialment quan ja portes una estona bebent. Això sí, tothom ha de colaborar amb això de remar i guanyar-se el sopar. Ja us explicaré que tal resulta.

Ens llegim

3 comentarios:

Anónimo dijo...

alcohol i un riu???
eso no ser posible!ejejejej

estan ben bojos aquests alemanys...o era aquests gals??ejejej

un petó preciosa,
m'encanta llegir-te....

txell de banyoooooles-porqueres

Anónimo dijo...

eeeee!!!!!!
que los alemanes no se queden contigo que como organizadora de eventos te queremos aqui!!!!!
me alegro de que todo te siga yendo tan bien, yo por aqui estresssssssssss
besin
su

Anónimo dijo...

Una barca + litres d'alcohol en sang? Això no és cap novetat, ja ho hem fet!!! O es que no t'enrecordes d'aquella mítica Transsegre a prop de Balaguer?? Només recordo haver estat més borratxa, un sol cop. Però quin riure, eh? Home, la barbacoa a sobre de la barca sona una mica més perillós, jijiji
Ja ens explicaràs!
Petons,

Moni