jueves, 14 de junio de 2007

Aigua

Sabeu quant de temps feia que no em posava unes botes d'aigua?? M'he sentit una nena un altre cop, trepitjant tots els tolls que trobava, saltant no, que després s'embruta la roba i ara no és la mama qui la renta. I tot perquè he anat a sopar a casa de la Ilka una cosa que en diuen Kartoffelpizza ( que de pizza no tenia res) com a teràpia antiestrés després d'un dia sencer penjada al telèfon intentant solucionar pacíficament el que no té solució pacífica. I a l'hora de marxar cap a casa no parava de ploure, total que m'ha equipat amb un impermeable i unes botes d'aigua (anava amb sandàlies de dit) i cap a la resi... i la veritat és que aquest passeig sota la pluja m'ha servit per a netejar els nervis i el patiment que he carregat tot el dia, es podria emportar també els advocats... Almenys ara estic més tranquil.la, amb mitja Barcelona revolucionada, espero que d'aquí a poc comenceu a recollir signatures per la causa. Ara en serio, gràcies a tots pels consells, gestions, preguntes vàries, interès i ànims. Quan tot es solucioni positivament ho celebrarem.

Ens llegim

2 comentarios:

Anónimo dijo...

.....y tanto que lo celebraremos!!!!!!!

Jose

Anónimo dijo...

Jo m'apunto...i que sigui amb sangria de la teva, eh?
Petonets i molts ànims!

Mònica