martes, 15 de mayo de 2007

Una nit fantàstica

Avui ha sigut una nit genial, de veritat. Per primer cop des de que estic aquí m'he sentit integrada, he sentit com em feien cas i no em deixaven de banda per no parlar alemany. M'he sentit entre amics, i això és una sensació meravellosa. Avui la Nicole feia una festa per a celebrar que s'ha graduat en medicina, i m'ha convidat. No era res especial, només un munt de gent bebent cervesa i intentant cuinar alguna cosa a la barbacoa, però ha sigut realment genial. He parlat amb un munt de gent i fins i tot en algun moment que estava una mica sola, el Micha i l'Andy han vingut a parlar amb mi, i això m'ha fet molt feliç. Fins i tot hem engegat la shisha i encara estaria allà baix fumant, bebent martini (era l'alternativa a la cervesa) i xerrant en una barreja rara de castellà, anglès i alemany si no fos perquè són quasi les dues del matí i demà m'haig d'aixecar abans de les cinc per agafar l'avió que em portarà a Lisboa. Ha sigut una nit fantàstica, realment m'he sentit com a casa.
Bona nit a tothom

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Me'n alegro molt preciosa, aquestes ocasions són realment d'agrair quan estàs en un país estranger, perquè no sempre és el cas. Jo m'he arribat a quedar dormida sentada amb un cocktail a la mà en una cuina plena gent parlant alemany... en fi, que vagi molt bé per Portugal!

Moni

Anónimo dijo...

Ara que hi penso, tanta festa, tanta festa i encara no has parlat del nostre cap de setmana a Leipzig, de la meva meravellosa hospitalitat, etc...ay que patirem! jejeje

Moni