lunes, 14 de mayo de 2007

Rareses 2: el meravellós món dels transports

Que fort, que fort, que fort!!!!!! Després d'això costarà molt que alguna cosa em torni a sorprendre... mira que són raros aquests alemanys.

I jo que em pensava que en cuestions de transports ja ho havia vist tot, però es veu que no, i qui sap, potser encara em queden moltes rareses per descobrir, però després d'aquest cap de setmana crec que ja en tinc per uns quants dies. Jo sempre em fixo en tot el que em vaig trobant pel carrer i la veritat és que he vist de tot en quan a mitjans de transport es refereix. Com tots sabeu aquí el cotxe no és gaire popular i en canvi la meitat de la població té una bici, les hi ha de tots els tamanys i colors, d'aquestes plegables de rodes minúscules, però també de vellíssimes amb rodes enormes, d'aquestes que vas com estirat, que a Barna se'n veu alguna de tant en tant però aquí n'hi ha moltes més i és molt graciós perquè si plou es posen un plàstic per sobre de les cames, com si fos una manteta. Hi ha tàndems i una mena de tàndem desmuntable en el que la bici del darrera va enganxada amb una barra a la del davant i amb la roda de davant aixecada, de forma que el de darrera, normalment un nen, no ha de treballar gaire, no sé si us feu una idea del que vull dir.

I parlant de nens, la varietat de formes de transportar-los també és bestial, porten cadiretes a la part de darrera de la bici, o a la de davant, també una mena de carro enganxat a la bici, tipus els de dinamarca, però també hi ha una mena de bicis-carro en el que està tot integrat. Fins i tot un dia vaig veure una mena de bicis d'aquestes xineses que porten terradet i tot. Motos la veritat no n'hi ha gaires, i les poques que hi ha son de les grans, o motos de tres rodes, o de 4, bueno, no sé si son motos, però és que no sé on classificar aquests trastos. També hi ha molts sidecars i quads i coses d'aquestes subrealistes. He vist un munt de bicis d'aquestes d'una roda (monocicles??), mil classes de patinets i un munt de gent que va en patins a treballar i porta les sabates normals a la mà.

Però el que mai, mai de la vida m'hagués imaginat veure és el que em vaig trobar aquest cap de setmana, anant cap a Leipzig (el post de Leipzig s'haurà d'esperar una mica) per l'autopista. Vaig veure una moto, vale, era una moto molt gran, però no deixava de ser una moto, doncs això, que vaig veure una moto... arrossegant una caravana!!!!!!!! Quasi em foto una òstia de la impressió que em va fer veure que davant de la caravana que estava avançant hi havia un senyor tot espatarrat i amb la melena al vent assegut en una d'aquestes motos que semblen el sofà de casa. Fins i tot vaig reduir la velocitat per a tornar-ho a veure, perquè no m'ho acabava de creure. I encara no m'havia recuperat de la impressió, que vaig i em trobo una altra caravana, aquest cop arrossegada per un tractor!!!! Però si arribarien abans arrossegant-la a peu!!!! En resum, que es podria escriure una tesi només amb els transports a Alemany, però com que jo em dedico més aviat a la química, doncs li hauré de deixar a algú altre, però aquí hi ha tot un món per descobrir.

Ens llegim

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jajaja jo ja en tindré prou aquesta setmana amb comprar-me la meva esperada bici i arrossegar aquest "cuerpo serrano" que se m'està posant a Alemanya amb tant de pastís!!!
Petonets,

Moni

Anónimo dijo...

ajajajajajajajajjaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que fuerrrrrrrrrrrrrrte lo de la moto arrastrando la caravana!!!!!!

Debia ser la moto fantástica!!!!!!!!!!

Por cierto, yo también tendré que escoger modelito de bicicleta de paseo.....abro un debate en este post sobre la bici que más me "pega".........Prohibido decir que mi bici tendría que llevar dos barriles de cerveza como abituallamiento......jajajajjajajaja

un besote!!!

Jose

Anónimo dijo...

hiiiiiiii!!!!
hacia que no te dejaba un comentario neni!!! jur jur me he reido un monton con tu post de ayer.. jijiji ver para creer!!!!
cuando tenga un rato hablamos con mas calma!
que te siga yendo todo tan re-bien!
besines
su
pd: moni, queremos foto de tu bici y Jose, te vas a comprar una bici???? con carrito y asi me llevas de paseo ;)

Anónimo dijo...

Bueno, sip. Creo que en unos meses, la bicicleta va a ser mi medio de transporte más habitual. Adivináis por qué?

Queremos notícias frescas en el blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jose