jueves, 31 de mayo de 2007

Primers resultats

Avui, per fi, després de mes i mig (aprox) per aquestes terres he aconseguit els meus primers resultats científics!!!!!! Ueeeeeeee!!!! La veritat és que tampoc és res de l'altre món, no us penseu, però és fantàstic poder dir que ja he fet alguna cosa. A veure si ara que ja he començat en serio la cosa no s'atura i puc fer uns fantàstics experiments de degradació, o sigui que a partir d'ara em tocarà currar molt. Però ja em ve de gust, que m'estava apalancant una mica, en el tema científic, perquè en el tema oci estic amb les piles a tope!!!!!! Ja ho sabeu, oi?

De moment avui anirem a prendre algo amb l'única alemanya que no es queda a casa a les tardes, demà els he convençut per anar de festa, que en tinc unes ganes... dissabte si puc me'n vaig de visita cultureta al jardí botànic de Tübingen i diumenge tinc organitzat un dinar spanish a la residència, els fotré una sangria que hauran de sortir de la cuina arrossegant-se. Ja us explicaré. I moltes altres coses, no fos cas que m'avorrís.

A veure si algú més es decideix a venir a fer-me una visita i així puc compartir tots els meus plans amb vosaltres. A més a més m'estic introduint en els misteris de la cuina alemanya, avui de moment he fet Maultaschen, una mena de ravioli gegant típic de Tübingen, i ha quedat prou bo, almenys millor que el mejar del menjador.

Ens llegim

4 comentarios:

merisoul dijo...

cuca!! fins quan estas a TUBI TUBI TUBINGEN???és per anar mirant a veure si puc empalmar algun viatge i venir a veuret!!!!
petons capdepaaaaaaaaaaaa!
te lof iu !!
;)

Sinuaini dijo...

UEeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Si, si, vine. Estic fins a mitjans d'octubre!!!!! A la meva habitació hi ha un llit per a tu ;-)

Anónimo dijo...

Maultaschen???????? y de que está relleno este pecado de los dioses del norte????? porque tiene una pinta.......jeje

Jose

crises dijo...

Eii! Me n'alegro que tot et vagi bé :)

Jo vaig tornar dimarts de Suècia de la meva minigira europea i tinc canvis a la meva vida laboral, així que vaig de bòlit.

Al final a Colònia les entrades estaven exhaurides i, dels tres concerts europeus que vaig veure, potser va ser el més fluix: feia massa calor en aquell lloc!

Que vaigue bé!