jueves, 24 de mayo de 2007

Lisboa

Com que sembla que se'm van acumulant les històries per explicar, tot i que és tardíssim i acabo d'arribar de prendre algo amb la gent del labo, us faré un resumet de la meva última aventura, congrés i presentació inclosos, a Lisboa, que us la debia des de fa dies.

Diguem que va ser un viatge més aviat accidentat. Clar, que també és veritat que anava una mica adormida pel món, perquè el dia abans hi havia una festeta a la residència, a la qual estava convidada (ueeeeeeeeeeeeeeeeee) i no vaig dormir més de 3 hores, però bueno, de la meitat de les coses que em van passar jo no en tinc la culpa. A que no us imagineu com va començar el dia?, doncs sense els bitllets d'avió, no sé que va passar però quan vaig arribar a l'aeroport em vaig enterar que des del CSIC no m'havien comprat els bitllets i els vaig haver de comprar jo en aquell moment ( 508 euros!!!!!!!!) amb l'estrés que comporta anar corrent d'un lloc a l'altre per a no perdre l'avió, que va anar d'un pel, a més, quina casualitat aquell dia vaig pitar a totes les màquines possibles. També em va estressar el fet que no vaig pensar que feia escala a Zurich, que no és de la UE i no portava el passaport, encara no sé com em van deixar passar. El cas és que un cop a Lisboa estava tant feta pols que vaig fer una migdiada de les llargues. I surto a visitar la ciutat, ja més relaxada i el primer que faig es torçar-me el turmell, us havia dit mai que odio la "calzada portuguesa"??? Culpable de que hagués d'anar a una farmàcia a comprar-me una vena i fotre'm un xute perquè és que no podia caminar. El primer dia de congrés la Chus i jo ens vam perdre perquè ens van dir que el congrés era a un lloc i al final resulta que estava molt més lluny, però al final vam arribar quasi a temps de sentir el principi i tot. I per acabar d'arreglar el viatge vaig l'últim dia i em cauen les ulleres al terra, de tal manera que se'm va trencar un vidre, i a part de que em feia vergonya anar així pel carrer, veia una ratlla al mig de l'ull que despistava moltíssim.

Però a part d'això el viatge va ser genial, la presentació molt bé, vaig conèixer un munt de gent, inclosos dos gallecs que estaven de turisme i que me'ls vaig trobar tres dies, al final vaig anar a sopar amb ells el diumenge y resulta que un d'ells estiuejava al meu poble, si es que el món és un mocador. Vam visitar tota la ciutat, i encara vam tenir temps d'anar a Sintra, però aquest cop vaig portar una llanterna per a visitar la Quinta da Regaleira, i la Paula i jo vam descobrir un munt de passadissos amagats... heu d'anar a aquest lloc, és fantàstic. Vam anar a sentir fados a la Tasca do Chico y a prendre un cóctel al Pavilhao Chines, que són dos llocs que no us podeu perdre sota cap concepte si mai aneu a Lisboa. I per a sopar heu d'anar a la Casa de Indias, un lloc super cutre però on vam sopar de maravella, gracies a la Paula que hi havia anat una vegada.

Ja sé que aquest ha sigut un post una mica desordenat, i la meitat de vosaltres no us haureu enterat de res, però és que són quasi les dues del matí i demà a les 7 sonarà el despertador. Si de cas ja us explicaré el viatge amb més detall.

Gutte nacht. Ens llegim.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Yo también odio la calzada portuguesa!!!!!!!!!

Por cierto, unas cuantas cosillas:
1- 500 euros de billete, qué barbaridad!!!! Aunque que sepa la gente que lee estos comentarios, que no es el billete de avión más caro comprado por Alícia. Recuerdo un cierto viaje a Madrid con Alain....jajajajajajajaja

2- Linterna en la Quinta da Regaleira??? Eso es un delito!!!! y la emoción de adentrarte en esos túneles con la única ayuda del flash de la cámara?????

3- 20 de Julio de 2007, Universitat Autònoma de Barcelona, el menda se hará Doctor.

El menda anónimo, es decir, Jose

Anónimo dijo...

estoy con Joseeeee!!
que es eso de llevar linterna?? asi no se ven ni fantasmas, ni muertos ni naaaaa!!!! pssssss!!!!
me alegro que fuera bien por alla!
besi
su

Unknown dijo...

aqui a la doña se le ha olvidado comentar que la pobre chus no pudo salir de juergui ( santa martir) por la de cosas que tenia que hacer para porto... y que utilice el baño a modo de despacho para no despertar a mis compis!!! sniff sniff.... vaya solidaridad amb els companys!!

Anónimo dijo...

bueno, bueno, la linterna es un detallazo, no me hubiera yo acordado en mi vida de llevarlo... pero aún así, para nosotros los "puristas" siempre hay la opción de no encenderlo, jajaja!
Viva a calçada portuguesa!!!!

Beijos