viernes, 4 de mayo de 2007

I avui és divendres

Bon dia a tothom!!

Ahir vaig tenir un petit inconvenient amb internet al laboratori, resulta que m´havien de fer una cosa a l´ordinador per a poder fer còpies de seguretat automàticament i van veure que tenia l´emule conectat i me l´han prohibit, vaja, i de pas em van desconfigurar internet a la residència... Jo em pensava que això d´internet era més fàcil, que només calia enxufar el cable i ja està, però es veu que no, total que fins que no torni a trobar al raro de l´informàtic de la residència, doncs no tindré internet. Per això us estic escrivint des del laboratori i a més a més des d´un ordinador que no és el meu i que té un teclat molt raro on al lloc dels accents hi ha les lletres amb dièresi i algunes lletres estan canviades de lloc, però tot i això crec que m´estic apanyant molt bé, perquè he trobat una tecla que posa accents i amb la mateixa faig els apòstrofs, jeje.

La gran notícia d´avui és que comenso (bueno, demanar una c trencada ja era massa) la feina al laboratori, a veure que tal, perquè em penso que aquí funcionen molt diferent de Barcelona, de fet em dóna la impressió que hi ha coses que no les deixen fer als estudiants, a veure si m´entero bé com va tot i no em prenen gaire el pel. La veritat és que ja tinc ganes d´engegar en sèrio, perquè això d´estar tot el dia davant de l´ordinador és una mica avorrit.

I a més a més avui és divendres, això té una cosa negativa i una positiva, la negativa és que toca seminari i són un avorriment, però últimament em porto coses a fer i així se´m passa l´estona més ràpid. La positiva és que comensa el cap de setmana i he quedat amb la Manuela a casa seva, des d´on anirem a una fira medieval que fan en un poble molt bonic a la vora del Rin, ja escriure un post sobre això, és clar, i a veure si us puc posar algunes fotos, perquè em posaré la meva disfressa medieval, jeje, pot ser tot un espectacle.

I ja per acabar, una petita anèctoda de la residència, resulta que feia dies que hi havia un cartell penjat, però com que n´hi ha tants i a més són en alemany, doncs no els hi presto gaire atenció. Però es veu que aquest era important, resulta que un cop al semestre es fa neteja general a la cuina i el labavo i cal que cadascú faci una cosa. Sort que Micha es va dedicar a traduir el que deia, perquè sinó m´haguessin pres per poc col.laboradora, i de pas va ser tan amable de baixar la llista de coses pendents, perquè és clar, la posen a l´alsada alemanya, que queda com dos caps per sobre del meu. I ja em veieu ahir a la tarda netejant una de les dutxes, vaig acabar xopa de dalt a baix, però ara ja he complert. I com que em veuen tan disposada a tot, doncs cada cop parlen més amb mi, tot i que el meu alemany segueix deixant bastant que desitjar.

Bueno xiquets, me´n vaig a treballar, que ja us he donat prou la tabarra.

Ens llegim

3 comentarios:

Anónimo dijo...

teclado raro? jajajajajaja como los daneses, que tienen letras raras!!!!

Por cierto, cómo va Rodolfo II?? se porta bien? ya le das de comer bien?

Lo de la limpieza está bien. Pero que te endiñen una ducha....si es que.........

Pásalo genial el finde y da recuerdos a Manuela

Un abrazote

Jose

Anónimo dijo...

Hola guapa!

Es la primera vez que escribo en un blog y me alegra mucho que sea el tuyo!! Pero me haces sudar con el catala, eh, que lo sepas!!
Pues mira, que lo sigas pasando muy bien, y los problemas de internet aqui tambien los hay, asi que, a aguantar, jejeje.

Petonets!!

Dr. Pi, el Cretino

Sinuaini dijo...

Hola nens!!!

Dr. Pi ha vuelto, me alegro mucho de saber de ti, y no te quejes tanto que así practicas català. Por cierto, te lo has leido todo?????

Rodolfo II se porta muy bien, de momento no se queja, pero es que tampoco lo hago trabajar mucho, jeje

Petonets pels dos