miércoles, 9 de mayo de 2007

Blackmore's Night a Alemanya

Bueno, això més que un post de com em va la vida a Alemanya és una notícia: Blackmore's Night, aquell grup raro mig medieval, mig folk, mig no se sap què, per fi han anunciat les dates dels concerts a Alemanya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si és que no podia ser que estant jo aquí no vinguessin a fer algun concertillo.
Ja sé que a la gran majoria de gent que llegeix aquest blog se li rebufa que vinguin a Alemanya, de fet amb que li interessi al Jordi em dono per satisfeta, però és que jo estic mooooooooolt contenta i no volia deixar de compartir la meva alegria amb vosaltres. Suposo que amb això deduireu que aniré a algun concert, sinó a més d'un ;-), l'únic inconvenient és que cap dels concerts es fa aprop de Tübingen, però n'hi ha molts que són majoritàriament a les rodalies de Leipzig, potser això ja no és un inconvenient ;-)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

fechas de los conciertillos?

Anónimo dijo...

vale, el del post anterior vuelvo a ser yo.....

Jose (anónimo)

Anónimo dijo...

Jo ja saps que d'aquest grup no en sé gaire. Però ara ja els reconeixo quan els sento per la ràdio i tot... i penso en tú jejeje. Per descomptat que si venen a Leipzig ja saps que téns un sofà del IKEA esperant... ens veiem en unes hores guapa!

Moni

crises dijo...

Me n'alegro molt per tu que el Richie s'hagi animat a fer concerts just quan estàs per allà. ^_^

Anar al concert d'un grup que t'agrada molt és de les millors coses que hi ha en aquesta vida! :p