martes, 17 de abril de 2007

FELICITATS!!!

Avui no anava a escriure... és tard, no he parat en tot el dia, i a més no se si això té límit de capacitat, però a aquest ritme segur que de seguida hi arribo. Avui no anava a escriure però és que l'ocasió s'ho mereix. A més, crec que per primer cop des de que estic aquí, no parlaré de mi. I és que aquesta tarda m'han donat una notícia fantàstica. Molts no els coneixeu, però igualment vull compartir-ho amb tots vosaltres, els meus amics Vanesa i Max tindran un fill d'aquí a uns mesets. Me n'alegro molt per vosaltres, de veritat, disfruteu d'aquests mesos i rebeu el vostre fill, aquest ent encara sense sexe, oi que si Vanesa?, amb tota l'alegria que es mereix. Sigueu feliços.

Ens llegim

2 comentarios:

Anónimo dijo...

De verdad, muuuuuuuuuuuchas felicidades y que salga todo muuuuuuuuuuuuuuuy bien

Un abrazo

Jose

crises dijo...

El Max i la Vanessa... UN FILL?

Ostres, quina notícia! Vaig a enviar-los un email!

Si tens a cap dels dos al Messenger els passes el meu, que fa segles que no parlo amb ells. ^_^