martes, 10 de abril de 2007

El laboratori

Guten morgen!!!!

Ara mateix estic asseguda davant d'una taula enorme (com el doble de les nostres) al que serà la meva office. Hi ha set taules en un espai enorme, de forma que suposo que serem 7 personnen però ara mateix només n'hi ha dos més i amb un silenci... si això fos a Barna estaríem de xerrera segur, o sigui que m'he posat la musiqueta, perquè sinó això serà un avorriment!!!!

De moment aquest matí he arribat en 5 minuts de la residència (la descripció de la resi serà a la propera), aquí no calen metros, ni busos, ni res, està súper aprop. I m'he dedicat a anar coneixent gent, primer al que és el laboratori i després a l'oficina, que són dos edificis separats, quina cosa més rara, o sigui que em passaré els dies passejant-me amunt i avall. I ja he assistit a la primera reunió al laboratori, es veu que en fan una cada setmana, que diferent del nostre labo!!! Res, no us penseu, han sigut 10 minuts de reunió i com que hi ha un munt de gent de fora, doncs la meitat ha sigut en anglès, o sigui que perfecte.

I la gent de moment molt bé, aquí hi ha el David i el Dietmar, que jo ja coneixia i alguns de vosaltres també. He conegut al famós Satoshi (records per a la Chus i la Cris), molt simpàtic però té un anglès una mica raro, a una noia que es diu Erika i que coneix a la Mònica, si és que el món és un mocador, i a un dels meus futurs jefes amb el que haig de tenir un meeting quan arribi el també famós Johannes. Doncs bé aquest noi, perquè no sembla tenir més de 30 anys, es diu Tilman i és súper simpàtic i guapíssim!!!!! (això va per la Txell), m'ha portat a passejar per tot arreu i és el meu traductor oficial de les converses en alemany.

Bueno xiquets, que em porten a dinar... a les 12:15. Aquí us deixo un mapeta de la uni, a l'1 estan els laboratoris i al 3 els ordinadors, i al mensa és on anem a dinar.

Ens llegim

1 comentario:

annna dijo...

dolentaaaaaaaa! Ja he llegit els teus primers posts! Si he tingut res a veure amb la teva experiéncia blogger, serà tot un honor! Endavant valenta, abraçades i molts records!